Terapija laserom

Riječ laser dolazi od skraćenice Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation-pojačanje svjetlosti pomoću stimulirane emisije zračenja. Laser danas ima široku primjenu u medicini. Tehnološkim inovacijama nastojale su se otkloniti svi nedostaci prethodnih tipova lasera koji su se koristili u fizikalnoj medicini.

MLS je najnoviji sustav terapije laserom koji sadrži multi diodni aplikator koji emitira lasersko zračenje različitih valnih duljina kontinuiranog i impulsnog tijeka. Stoga u isto vrijeme djelujemo antiedematozno i antiinflamatorno s dubljim efektom djelovanja i trajnijim terapijskim efektom.

Dobivena energija zračenja potiče kaskadu terapijskih efekata u području aplikacije ubrzavajući procese zarastanja i liječenje različitih patoloških stanja. Opremljen je s dva izvora koji se mogu primijeniti neovisno u istog bolesnika: ručnim aplikatorom - direktno na kožu i tuš aplikatorom - pomoću snopa laserskih zraka na manjoj udaljenosti od kože.

Najčešće se primjenjuje kod:

• Ozljeda mekih tkiva (traumatske i upalne): istgnuća i rupture tetiva, mišića i ligamenta, hematom, upale tetiva i sluznih vreća (bolno rame,teniski i golferski lakat…)
  • Cijeljenje rana- liječenje trofičkih, varikoznih, dijabetičnih i dekubitalnih ulkusa, cijeljenje opeklina i poslijeoperativnih rana.
  • Oslobađanje od boli: akutne boli (tenzione, migrenozne i neuralgične glavobolje, lumboishialgija i brahialgija, postherpetična neuralgija); kronične boli (bol u vratu i križima, bol u zglobovima tetivama i mišićima)
  • Upale zglobova različitog uzroka.

Kako možemo sami  odrediti  intenzitet vježbanja ili  aktivnosti?

Provjerite da li imate visok, srednji ili mali rizik za osteoporozu!

Testirajte vaše mogućnosti

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd